Cliënttevredenheid.

 

Sinds 2015 wordt structureel na afloop van de behandeling de cliënttevredenheid gemeten met behulp van een vragenlijst (CQiv-amb).
In 2017 zijn 67 vragenlijst uitgedeeld, waarvan 53 compleet zijn ingevuld (respons van 79%).

Voorbeelden van vragen:                                                                                                2017 (gemiddeld)

Neemt de behandelaar u serieus? 4 (4= altijd)
Legt uw behandelaar de dingen op een begrijpelijke manier uit? 3,9 (4= altijd)
Begrijpt uw behandelaar in voldoende mate wat uw klachten zijn? 2 (1= nee 2= ja)
Heeft u informatie gekregen over hoe u met uw klachten kunt omgaan? 3,8 ( 4 = ja, helemaal)
Zijn er samen met u doelen voor de behandeling geformuleerd? 2 (1= nee 2= ja)
Heeft u deze doelen dankzij de behandeling bereikt?  2 (1= nee 2= ja)
Hoe waarschijnlijk is het dat u deze instelling bij anderen aanbeveelt  (cijfer 0-10) 9.0
Welk cijfer geeft u de behandeling?  (cijfer 0-10) 8,8

 

Dit zeggen cliënten:

Beste Roeline, Hartelijk dank voor je professionele hulp en “woordjes”. Ik heb een omslag kunnen maken en daar ben ik heel blij mee.

Roeline, Je hebt mij weer op weg geholpen… Dank je wel voor je wijze woorden, je inzicht, heldere uitleg, opmerkzaamheid, eerlijkheid, humor en niet te vergeten de punt.!

Lieve Roeline, Wanneer ik terugkijk is er dankzij jouw hulp veel veranderd. Ik ben een veel blijer mens geworden met meer zelfvertrouwen. Daar wil ik jou nogmaals heel hartelijk voor danken.

Bij deze wil ik je heel hartelijk bedanken voor de therapie. Ik heb nu écht, na jaren, het idee dat ik het kan , en gá redden. Ik weet het is je werk, maar je hebt mij enorm geholpen. Dank je voor alles.

Hallo Roeline, Nogmaals hartelijk bedankt voor de hulp die je mij gegeven hebt. Ik sta weer sterker in het leven, dank zij jou. Ik zie de toekomst weer positief tegemoet. P.s. mocht het weer misgaan: ik weet je te vinden!

Dank je!

Beste Roeline, Dank voor de geweldige mindfulness trainingen!

Ik denk nog vaak aan de handvatten die jij me hebt aangereikt. Als ik weer eens te veeleisend naar mezelf toe ben, denk ik vaak aan het zinnetje ‘compassie met jezelf hebben’. Ik wil je bedanken voor datgene wat je voor me hebt gedaan!

‘waarom moeilijk doen als het samen kan!’ (Loesje) Dank!